Veidi kā ātri atbrīvoties no stresa

Aktuāli

Kā interesanti pavadīt laiku...

Interesanti

Svarīgi lēmumi, dzīves padomi...

Ceļo

Veidi kā ātri atbrīvoties no stresa

Būt veselam!

Matu ķemme

Matu ķemmēšana 10-15 minūtes uzlabo matu cirkulāciju un atslābināt muskuļus.

„27 priekšmetu” metode

Austrumu gudrība māca: „Ja vēlaties atbrīvoties no skumjām, tad pārbīdiet mājās 27 priekšmetus”. Tas atbrīvo vietu enerģijai, kas varēs brīvi slīdēt pareizā virzienā.

Masāža

Lai saglabātu enerģiju, 30 sekundes pamasējiet punktus zem deguna, starp uzacīm, zem lūpām un plaukstas centrā.

Parīvējiet plaukstas.

No visa spēka parīvējiet plaukstas vienu pret otru, līdz tās kļūs karstas. To pašu var izdarīt ar ausīm. Šādā veidā jūs varēsiet uzmundrināties un koncentrēties darbam.

Noskalot konfliktus un stresu.

Tikt galā ar emocionālo negativitāti palīdz 15 minūtes ilga duša. Nostājieties tā, lai siltas ūdens strūklas masētu jūsu galvu un plecus. Drīz jūs sajutīsiet, kā ūdens aiznes sev līdzi visu lieko.

Apēst saldējumu

Garšīgs ēdiens ir efektīvs dopings pret stresu.

Kāpnes

Sarīkojiet 30 sekundes ilgu skrējienu augšā/lejā – šis vingrinājums pastiprinās skābekļa piegādi smadzeņu daļām, kas ir atbildīgas par emocionālā stresa vadību.

Krāsas

Psihologi ir atklājuši, ka zīmējumu izkrāsošana paaugstināta stresa periodā pieckārt uzlabo darba efektivitāti.

Hibiska tēja

Hibisks nedod koncentrēties brīviem radikāļiem, „sašķidrina” tos, tādējādi noņem stresu, nepadarot jūs ļenganus.

Roku vēzieni

Daudziem cilvēkiem stresa situācijā sasprindzinās plecu, kakla un jostas daļas muskuļi, kas var izraisīt galvas un muguras sāpes. Šajā gadījumā var palīdzēt masāža un peldēšana. Mājas apstākļos var darīt vienkāršus atslābināšanās vingrinājumus: veikt riņķveida kustības ar rokām, salocīt tās un veikt vēzienus ar kājām.

Mājas kārtošana

Lietu likšana pa vietām palīdz sakārtot domas, koncentrēties. Turklāt plauktu akurāts izskats dod savdabīgu psiholoģisko efektu – cilvēks neapzināti ievieš kārtību un organizētību arī savā ikdienas dzīvē.

Minūte pārdomām

Atrodiet laiku palikt mājās vienam, lai sakārtotu domas. Ieslēdziet mīļāko mūziku, paņemiet mīļāko gardumu, iekārtojieties iemīļotā krēslā. Padomājiet par to, ko jūs gribētu visvairāk par visu un pierakstiet to uz papīra. Skaidra plāna apzināšanās palīdzēs pieņemt lēmumu par turpmāko rīcību.

Aromterapija

Smaržas ir ļoti saistītas ar emocionālo atmiņu. Ir noderīgi turēt pa rokai aromātu, kas asociējas ar piedzīvotām pozitīvām emocijām.

Dejas

Dejojiet mājās! Ritmiskas kustības mūzikas pavadījumā labi palīdz noņemt stresu. Turklāt dejas tiek uztvertas kā izklaide atšķirībā no, piemēram, treniņiem fitnesa klubā.


Citi ir skatījušies: