Padomi kā veiksmīgāk organizēt savu dienu

Aktuāli

Atpūta dvēselei...

Interesanti

Apkārt zemeslodei...

Ceļo

Padomi kā veiksmīgāk organizēt savu dienu

Interesanti kā pareizi?

Mūsdienu dzīves ritms bieži pieprasa no mums neiespējamo, tā vien liekas, ka darba ar katru dienu paliek vairāk, ģimene pieprasa savu un mēs esam sasniedzami (un iztraucējami) jebkur un jebkad. Lai kā arī man kārotos 30 stundu garas dienas, lai varētu izdarīt visu, kas ieplānots, un vēl paliktu nedaudz laika pašai sev, diezin vai tas tuvākajā laikā notiks. Tāpēc pievērsīsimies padomiem, kas palīdz mums plānot dienas efektīvāk un būt produktīvākām

  1. Izgulies.

Neatliec gulēšanu uz pensijas vecumu! kad neesam izgulējušās visu darām lēnāk un mūsu produktivitāte ievērojami samazinās. Lai gan pavadām vairāk stundu nomodā, patiesībā padarām mazāk. Tāpēc ievēro veselīga naktsmiera ciklu un katru nakti izgulies vismaz 7 stundas.

  1. Izveido ieradumus!

Izveido sev ērtus ieradumus – apskati savu e-pastu noteiktā dienas laikā, vienā un tajā pašā laikā ej vingrot, izveido rīta rituālu un seko tam katru dienu.

  1. Celies agrāk.

Kamēr vien Tu vari pietiekoši ilgi izgulēties – uzliec modinātājpulksteni stundu agrāk. Būsi pārteigta, cik daudz viena papildus rīta stunda izmaina Tavā dienā.

  1. Liec mierā e- pastu.

Pieradinies atvērt savu elektronisko pastu tikai pāris reizes dienā, noteiktā laikā, tas Tev palīdzēs nenovērst uzmanību no darāmajiem darbiem.

  1. Katru dienu uzraksti darāmo darbu sarakstu.

Neraksti milzīgus, nepārskatāmus darāmo darbu sarakstu, labāk raksti nelielus sarakstus, ar katrai atsevišķajai dienai domātiem reāliem darbiem. Šķietami neuzveicamus darbus sadali mazākos un tos saraksti pēc prioritātēm.

  1. Dienas vidū pavingro.

Kad pienācis tas brīdis dienā, kad iedvesma jebkādam darbam ir zudusi, aizej pavingrot, vai vismaz izej pastaigā. Fiziskas aktivitātes paaugstinās Tavu enerģijas līmeni.

  1. Dari vienu lietu vienā reizē.

Nemēģini darīt visu vienlaicīgi, mēs daudz ātrāk pabeidzam darbus un uzdevumus, ja tos daram pa vienam.

      8. Apklusini telefonu.

Kad mums daudz jāizdara, vislabākais sabiedrotais ir klusums. Izslēdz skaņu telefonam un apklusini visus signālus, kas var negaidīti pārtraukt Tavu koncentrēšanos.

  1. Izveido nedarāmo darbu sarakstu.

Bieži vien mēs tērējam laiku lietām, kas mūs uzmanību drīzāk novērš. Tāpēc saraksti lietas, ko noteikti nedarīt, un tās ievēro. Vari sākt ar seriālu satikšanos, vai sociālo tīklu pārāk biežu lietošanu.

  1. Iztīri elektronisko pastkastīti.

Kad esi apsēdusies pie sava e-pasta konta, iztīri to, līdz nav jaunu ienākušo vēstuļu – svarīgās ziņas izlasi, nesvarīgās izdzēs vai pārcel uz mēstulēm

  1. Ēd veselīgi.

Šo padomu mēs dzirdam pārāk bieži, bet veselīgs uzturs ir labas dzīves pamatā. Tas mūs nodrošina ar nepieciešamajām vielām, lai varam būt labā formā un neslimot.

  1. Izdari nepatīkamos darbus sākumā.

Dienas pirmajā pusē, kad Tev ir skaidrs darāmo darbu sarakts, izdari pirmos tos darbus, kas Tev vismazāk patīk. Tā tie vairs Tevi nebaidīs visas dienas garumā un neatņems Tev enerģiju.

  1. Piebremzē.

Ir lietas, ko labāk darīt lēnāk, savādāk nākas tās darīt vismaz divreiz. Ne vienmēr ātra rīkošanās nodrošina ātru rezultātu. Tā teikt – lēnāk brauksi, tālāk tiksi!

  1. Attīri savu apkārtni.

Noliec malā un sakārto visu, kas traucē Tavai uzmanībai vai nav savā vietā. Nomazgā traukus, saloki veļu, beidzot sakārto to papīra čupu uz galda.

  1. Pasaki nē.

Iemācies pateikt nē vēl vienam projektam, kad jau esi pārslogota, vai vakariņām ar draudzenēm, kad esi nogurusi.

  1. Atpūties.

Vienmēr ieplāno laiku sev, lai saglabātu līdzsvaru starp darbu un iekšējo mieru.


Citi ir skatījušies: